August 4, 2014

Idul Fitri: Family Time

Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014 Lebaran 2014
The last photo was taken/belongs to De Ara.

Jakarta and Bogor. Two big families. I didn't get to meet everyone but it was still fun. I didn't bring my camera to Bogor so camera phone should be enough. We went to check out this quite new recreation park but didn't actually 'enter' the park because it was freaking crowded. Then we moved on to this ecopark while the boys were at the mosque for Friday prayer. We soon followed afterward. The mosque called Andalusia. I like that name. They have Ka'bah miniature at their backyard and even the sight of it was enough to make me shudder. And no matter how I distaste photos from my phone camera sometimes, I still took quite a lot of pictures while I was there. They're planning to visit us next week. Yay! 

Jakarta dan Bogor. Dua keluarga besar. Saya tidak sempat bertemu dengan semuanya tapi tetap terasa menyenangkan. Saya tidak membawa kamera ke Bogor jadi kamera ponsel seharusnya cukup. Kami pergi melihat-lihat taman rekreasi yang cukup baru ini tapi tidak benar-benar 'masuk' karena ramai sekali. Kemudian kami lanjut ke ecopark sementara para cowok shalat Jumat. Kami segera menyusul sesudahnya. Masjidnya bernama Andalusia. Saya suka namanya. Mereka memiliki miniatur Ka'bah di halaman belakang dan pemandangan itu cukup membuat saya bergidik. Dan walaupun kadang saya benci hasil foto dari kamera ponsel, saya tetap saja mengambil cukup banyak foto disana. Mereka berencana untuk datang mengunjungi kami minggu depan. Yay! :)

0 comments:

Post a Comment

Read the Printed Word!